holmgrens

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

T I O N D E - H I S S -OR- D I S S

Av Julia holmgren - 25 juni 2014 20:06

Yes! Som sagt tänkte jag köra en Hiss eller Diss! Så ja.. Här kommer den!

     

Dena produkt ogillar jag starkt. Det som bilden föreställr ovan är L'oréals hårinpakning för färgat hår. Jag är självl inget fan av den, som sagt, men vi alla har olika hår och tycker olika.

Det som jag inte gillar alls med den är at den luktar, ja rent ut sagt skit.

Det är som om den luktar klor och kemikalier från början, men för att lindra det har de i jordgubbs

doft, vilket inta alls funkar och det blir nån konstig blandning. Jag tycker den funkar sådär också i mitt hår också så för mej är den ingen hit.

Jag köpte min för 59 kr på Maxi och ja, jag kunde väl ha handlat annat kul för dom.




 

Och dagens hiss får Maybellines Dream Matte Mousse! Jag är 100% in love i denna mousse-foundation!

Jag har alltid tyckt att foundation på mitt ansikte blir lite som "ett andra skin", som ett till lager lixom.

Men denna produkt är så otroligt "fluffig" och lätt i sej och att appelisera.

Den är precis som en mousse och vissa har också spf 15. (solskyddsfaktor)

Den kosstar runt 110 kr (kommer ej ihåg exakt) och är så värd pengarna!      


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia holmgren - 29 juni 2014 20:36


Seriöööst..! Jag sitter här och grinar !! SÅ HIMLA FRUKTANSVÄRT SJUKT BRA FILM!! Jag vet seriöst inte vart jag ska ta vägen, SÅ GÅ BARA OCH SEE DEEN! 1287354873 / 10 kan jag konstatera i alla fall. Så ja, idag var jag, Becca, Maja och Nelly på ...

Av Julia holmgren - 25 juni 2014 19:50

Aloha! Ja, som rubriken lyder så regnar det här. Regn. Kallt. Ucsh. Ååh..! Det har varit skitväder ända sen vi fick sommarlov juu! Det är så fruktansvrt deprimerande! Och som grädde på mosetdessutom blev tennismatchen inställd :(( Men men, har ...

Av Julia holmgren - 22 juni 2014 13:53


Glad midsommar alla! Vädret är lite sådär, men det regnar iaf inte! Själv ska jag till Fällersta och sen hem till mormor. Ska tydligen oma VÄLDIGT mycket folk till Fällersta så vi fikar hoss mormor istället. Men känner själv att sitta under tak...

Av Julia holmgren - 21 juni 2014 13:45

Tips tisdag! Jo mina kära vänner ska bloggens första tips komma! Så nu mina amer och herrar ska jag presentera en himmla bra app som jag tycker förtjänar att vara dagens tips!       7 minute Workout "Seven"! Denna app är perfekt till du ...

Av Julia holmgren - 17 juni 2014 20:32

Aloha Lé Friends! Idag tänkte jag tipsa om 2 låtar jag tycker är sjukt bra! :)   ...

Presentation


Tja, Tja! Julia Holmgren heter jag och är ganska precis 14 år (; Fortsätt gärna kolla in min blogg som till stor del kommer handla om inspiration, vardag och en hel del annat! :D

Följ Mig Gärna!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

;;: Bloggar jag följer :;;


Ovido - Quiz & Flashcards